Cine e pe primu loc?

September 11, 2009

Azi e o zi superba; o zi de toamna in care am avut timp sa admir cum veveritele din Herastrau bat recordul la 100m si cum babele tin morala tinerilor despre necesitatea aruncarii gunoiului pe alei.  O zi  numa’buna pt o pocneala de vena. O zi in care imi vine sa injur de toti dumnezeii, ca nush de ce dracu m’am chinuit sa termin o facultate; o zi in care imi bag p…icioru(am promis ca nu mai injur….)

M’am bucurat enorm astazi.

Stiri noi despre Nati Meir. Nu, nu a murit. Prostia nu ucide…inca. E mai plin de viata ca niciodata.Am aflat ca si’a largit stuff’ul de campanie facand apel la talentul artistic al lui Adi…Adi…!!!!  A ajuns departe…madama Columbeanu il instruieste bine. Adica are imn de campanie. Ia..atentia la mine…:

”Un evreu si un tigan,
Nati Meir si Adrian
Vin astazi sa va distreze
Ca ei vor sa candideze”

Eh?? Cum suna? Pariu ca bine…de abia astept sa iasa videoclipul… realeasul… EP…LP…si alte alea (oare baga imnu si pe vinil? I mean…pula mea…ar iesi misto un party de campanie unde imnu sa fie mixat de Dj Cobra, Dj Bling sau Dj Sa moara dusmanu).

Anyways, campania de anu asta se anunta a fi cel putin picanta, interesanta, analfabeta, ignoranta si..poate chiar si idioata.

Partea buna a lucrurilor?

1. Promovama tiganiada si astfel cucoana de care pomenea Moartea intr-un post anterior, nu mai are de ce sa se isterizeze.

2. Mai nou bacu’ e frectie la picioru de lemn; astfel copchilasii turbati, tapetati cu zvarovschi, vor avea un nou hit al iernii, ce il vor putea canta, fericiti, la gura sobei, langa brad, stand comozi in poala Mosului.

3. Vom avea parte de concerte gratuite, in cadrul  carora ne vom putea delecta auzul fin cu vocile stuff’ul lui Nati: vijelie, pepe, adi etc etc etc

PS: si cum o comoara nepretuita merita bagata adanc in ma-sa, cum iese ză videoclip il voi uploada. Promise…

Leave a Reply

